Mental Health in 3D
نویسندگان
چکیده
There is a wealth of research on the depiction and impact mental health representations in traditional media; however, less known about video games. As dominant form media 21st century, games uniquely portray illness ways as well unique to games, such in-game mechanics (e.g., sanity meters) player-driven decision making. This paper outlines importance cultural messages relating conveyed through terms content influence presents multi-dimensional model analysis for representation digital The aim this provide foundation understanding how represented new perspective thinking critically overview framework assessing game area.
منابع مشابه
Perinatal Mental Health: A Public Health Concern
letter to the editor does not have abstract.
متن کاملevidence of adverse selection in irans health insurance market
در این تحقیق به مطالعه وجود انتخاب نامساعد(کژ گزینی) در بازار بیمه درمان تکمیلی ایران پرداخته شده است. داده های مورد نیاز توسط پرسشنامه و به روش نمونه گیری خوشه ای جمع آوری شده است. پرسشنامه ها در میان افراد شاغل ساکن شهر تهران توریع شد. در این تحقیق با استفاده از تخمین دو مدل لجستیک و به دست آوردن ضریب همبستگی میان تقاضای بیمه درمان تکمیلی و رخداد خسارت به بررسی موضوع مورد نظر پرداخته شده است....
15 صفحه اولMental health in Colombia
A hallmark of Colombia is population-wide exposure to violence. To understand the realities of mental health in Colombia requires attention to the historical context of 60 years of unrelenting armed conflict overlaid upon high rates of homicide, gang activity and prevalent gender-based and intra-familial violence. The number of patients affected by trauma is extremely large, and the population ...
متن کاملذخیره در منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ژورنال
عنوان ژورنال: Loading ..
سال: 2022
ISSN: ['1923-2691']
DOI: https://doi.org/10.7202/1084842ar